Albron voegt met eten en drinken sfeer en smaak toe. Overal waar mensen studeren, werken, onderweg zijn, winkelen, hun vrije tijd vieren of zorg ontvangen. Met vele tienduizenden gasten per dag voelen we verantwoordelijkheid en hebben we invloed. Daarom lopen we graag voorop en geven we de richting aan. Bij alles wat we doen, willen we dat iedereen er beter van wordt. Onze gasten, onze klanten, onze partners, onze medewerkers en de wereld om ons heen. Met oog voor elkaar en oprechte aandacht. Met gevoel voor smaak, waarmee we verrassen en verleiden. En kennis van zaken, want we zijn pas tevreden als het ook echt voor elkaar is.
Albron is overal. Werken we binnen een concept, dan verdwijnt onze eigen naam even naar de achtergrond. Onze service en kwaliteit houden daarbij de hoofdrol. Onze gedreven smaakmakers zorgen voor smaakvolle ervaringen. Met lekker eten en drinken brengen zij de sfeer en smaak die past bij het concept. Naast bekende samenwerkingen met Anne&Max, Starbucks en Center Parcs creëren we ook eigen concepten met namen als Frites Affairs, De keuken van, Coffee Concepts, Kookdame, PIT, Fashion Café en vele anderen. Ook zijn we super trots dat we vanaf 2022 onze collega’s van Coffeecompany en De Buurtboer welkom mogen heten bij Albron. Per 1 september 2022 is ook de sociale franchiseformule Brownies&downieS onderdeel geworden van Albron.
In 2025 willen we dagelijks 250.000 gasten laten genieten van eten en drinken dat lekker, gezond, duurzaam en betaalbaar is.
Beroepenmarkt op scholen, Bezoek aan het bedrijf
Horeca Bakkerij en Recreatie (HBR)
Entree, Geen opleiding vereist, MBO 2, MBO 3, MBO 4, VO (mavo, havo, vwo)
BBL (mbo), BOL (mbo), Stages (vmbo)
Rijnzathe 11,
3454 PV,
De Meern